Çocuk Aşı Randevusu için E-Nabız’da çıkan “bu kişiye ait telefon numarası kayıtlı değil” sorunu çözümü
Sayfa İçeriği
- 1 Çocuk Aşı Randevusu için E-Nabız’da çıkan “bu kişiye ait telefon numarası kayıtlı değil” sorunu çözümü
Çocuk Aşı Randevusu için E-Nabız’da çıkan “bu kişiye ait telefon numarası kayıtlı değil” sorunu çözümü
Biontech ve Sinovac aşı randevuları koronavirüs aşısı yaptırmak isteyen kişiler tarafından alınmaya devam ediyor. Aşı olmak isteyen binlerce kişi hastanelere giderek işlemlerini gerçekleştiriyor. Peki, randevu nasıl alınıyor? Çocuğumun edevlet şifresi mi olması gerekiyor?
Aşı sırası gelen kişiler e nabız ve MHRS üzerinden e devlet şifrelerini kullanarak randevularını alabiliyorlar. Ya da telefondan ALO 182’yi arayarak randevu sistemi üzerinden randevu oluşturabiliyorlar. Ancak ALO 182 sistemi yoğunluktan dolayı uzun sürebiliyor bu nedenle MHRS ve e nabız üzerinden işlemler sıra beklemeden daha kolay hallediliyor.
“Bu kişiye ait telefon numarası kayıtlı değil” sorunu çözümü
12 Yaş ve üzerine aşı uygulamasının başlatılması üzerine veliler çocuklarını aşılatabilmek için randevu almaya çalışıyorlar. Bunun için e-nabız uygulamasına giren veliler , çocukların profiline geçip randevu almak istediklerinde “bu kişiye ait telefon numarası kayıtlı değil” hatasıyla karşılaşıyorlar. Peki bunu nasıl çözebilirsiniz.
Sorunun çözümü çok basit aslında. Aşı randevunuzu uygulama üzerinden değil MHRS üzerinden E-devlet şifrenizle girerek çözebilirsiniz. Burada herhangi bir sorunla karşılaşmadan çocuğunuza randevu alabilirsiniz.
Giriş yaptıktan sonra açılan sayfada “aşı randevusu alma” işlemini işaretleyin. Bunun ardından size “Aile Hekimi” ve “Hastane” seçeneklerini sunacak.
Aile hekimini seçmeniz durumunda kendi aile hekimim ya da başka aile hekimi seçeneğini aktaracak istediğinizi işaretleyebilirsiniz.
Hastaneyi seçmeniz durumunda da yine size uygun olan hastanenin listesi verilecek. Bu sayfalar açıldıktan sonra seçtiği gün ve saatte aşı randevunuz alınmış olacak.